Spremljevalci

sreda, 19. oktober 2016

Mini darilca

Ker rada obdarim moje zveste naročnice in naročnike,pa tudi najmlajše,sem v ta namen naredila mini darilca .Sedaj si moram omisliti še nekaj z božičnimi motivi,saj se bliža najlepši čas v letu in je vsak vesel še tako majhnega presenečenja,podarjenega od srca.






5 komentarjev:

  1. Zelo pozorno od tebe. Všeč so mi ta drobna darilca.

    OdgovoriIzbriši
  2. Pozdravljeni, gospe in gospoda.

    Želijo, da se določi, da vaše finančne težave vseh vrst? Jaz sem posojilodajalec, priznano mednarodno za moja dejanja pomoči za podjetja.

    Imam ambicije, da bi vse ljudi v finančne težave.

    Prosim, da me kontaktirate po e-pošti za več informacij.
    socialne, moje obveznosti.
    E-pošta: clausetafilon@gmail.com

    Prisrčno.

    OdgovoriIzbriši