Spremljevalci

četrtek, 19. februar 2015

Delček mojega raja in moja pomočnica

Moja pomočnica Pika ima svoje mesto v mojem ustvarjalnem brlogu ,kjer ponavadi ves čas prisotnosti spi,če pa le lahko skoči na pult,se usede na poličko in gleda skozi okno.






8 komentarjev:

  1. Hja...tudi če tega posta ne bi prebrala :( zdej sem pa fouš :P
    Čudovit kotiček, lepo urejen. Ko bo Kefa velika, bo tudi imela tak kotiček (in mačka tudi).
    Papa

    OdgovoriIzbriši
  2. Pri tebi pa je kot v trgovini. :-))) Čudovit ustvarjalni brlog imaš. Vzorno je urejen in pospravljen. Ni čudno, da v njem nastajajo sami prelepi in zdelki in da se celo muca dobro počuti.:-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako lep ustvarjalen kotiček, vse je tako lepo urejeno,
    da o mični pomočnici ne zgubljam besed
    lp :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Tudi naša dva mačkona rada z mano "ustvarjata", še posebno ko kaj pade z mize, sta takoj zraven. Me je pa navdušila druga slika z množico luknjačev - vauuuuuuuu. Lepo imaš urejeno. Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. En velik WAW za tvojo organiziranost ustvarjalnih pripomočkov :). Muca maca pa je zagotovo najstrožja kritika in fnatastična družba med ustvarjanjem :)

    OdgovoriIzbriši
  6. V tem ustvarjalnem raju je ustvarjati eno veliko veselje. Urejenost in preglednost, se ne čudim, da obe uživata. Lp

    OdgovoriIzbriši
  7. MS štance mhmhm to s enajprej opazila. Krasen ustvarjalni kotiček in seveda pomočnica :-)

    OdgovoriIzbriši
  8. Pohvale za tako urejen ustvarjalni kotiček in tooooliko ustvarjalnih pripomočkov...pri meni pa je vedno ustvarjalni kaos. Kar slabo vest sem dobila.Ttakoj jutri ga pospravim, ah al pa čez vikend ;-)

    OdgovoriIzbriši